Felső-Tisza-vidéki Vízügyi Igazgatóság
Ügyfélszolgálat: +36 42 502 200
RSS
Magyar
Gyengénlátóknak
Rólunk
»
Vízügytörténet
»
Szervezeti felépítés
»
Elérhetőség
»
Tevékenység
»
Működési terület
»
Szervezeti politika
»
Vállalatirányítási tanúsítványok
»
Galéria/Fényképek
»
Galéria/Filmek
»
Kapcsolatok
»
Technikatörténet
»
Fogalomtár
»
Magyar Hidrológia Társaság
»
Telefonkönyv
Védekezés
»
A védelmi szervezet
»
Árvízvédelem
»
A rendszer bemutatása
»
Árvízvédelmi fejlesztések
»
Árvízvédelmi fokozatok
»
Belvízvédelem
»
Belvízvédelmi rendszerek
»
Belvízvédelmi szakaszok
»
Belvízvédelmi fokozatok
»
Vízminőségi kárelhárítás
Vízgazdálkodás
»
Vízgyűjtő-gazdálkodás
»
Vízbázisvédelem
»
Vízkészlet-gazdálkodás
»
Ivóvízminőségjavító program
Vízrajz
»
Vízrajzi adatok igénylése
»
Távmérő rendszer
»
Észlelőhálózat
»
Előrejelzések, riasztások
»
Radarképek
Vízrendezés
»
Vízrendezés történteti áttekintése
»
Vízrendezési feladatok és művek
»
Vízrendezési feladatok
»
Vízrendezési művek
»
Vízhasznosítás
»
Vízrendezési fejlesztések
»
Települések vízkárelhárítási tervei
Projektek
»
Hazai projektek
Közérdekű
»
Közérdekű adatok
»
Szervezeti, személyzeti adatok
»
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
»
Gazdálkodási adatok
»
Közérdekű adatok archívuma
»
Ügyfélszolgálati karta
»
Adatkezelési tájékoztató
»
Feldolgozott adatok
»
Közbeszerzés
»
Panaszok és bejelentések
»
Integritásirányítási rendszer
»
Közérdekű adatok igénylése
»
Közlekedés rendje a töltésen
»
Szélessávú hálózatok vagyonkezelői hozzájárulása
»
Hiteles elektronikus másolatkészítés rendje
»
Jogszabályok, törvények
»
OSAP adatlapok
»
Hajóút kitűzési terv, úszóműállások engedélyeztetése
»
Szabályzatok
»
Állások
»
Alapított lapok
»
Statisztika
»
Adatbázisok, nyilvántartások
»
Vizsgálatok, ellenőrzések
»
Adatok a foglalkoztatottakról
»
Üvegzseb
»
Letöltések
Sajtószoba
»
Sajtós elérhetőség
»
Sajtóközlemények
»
Hírek
»
Sajtómeghívók
»
Felső-Tisza Híradó
»
Hírlevél
Ügyfélszolgálati karta
Az Észak-alföldi régió területi államigazgatási szerveinek és önkormányzatainak alapvető célkitűzése, hogy a hivatalokat az ügyfelek számára is nyitottá tegyék, ügyeiket a jogszabályok keretei között gyorsan, segítőkészen és felesleges bürokrácia nélkül oldják meg. Alapvető követelmény a törvényes, szakszerű és minőségi jogalkalmazás, az ügyintézés színvonalának folyamatos emelése.
Alapelvek:
minőségi szolgáltatás – ügyfelekhez közeli ügyintézés, állampolgárok túlzott adminisztrációs terheinek csökkentése
ügyfélbarát hozzáállás – szolgáltató jelleg erősítése
civil kapcsolatok – társadalmi partnerek véleményének kikérése
költséghatékonyság – hatékony működési mechanizmus és ügyintézés kialakítása
Fentiek érdekében a csatlakozott szervek az alábbiakat vállalják:
Az ügyintézés helyén, illetve az ügyfélszolgálatokon, valamint a hivatal honlapján az elérhetőségi adatokat, egyéb
információkat naprakészen
biztosítjuk.
A hivatal épületében
tájékoztató táblákkal
segítjük az ügyfelek eligazodását, ennek során lehetőség szerint biztosítjuk az
esélyegyenlőséget.
Könnyen átlátható, gyakran aktualizált internetes honlapot működtetünk. A Ket. 164. § szerinti
elektronikus tájékoztató szolgáltatást
közérthető formában biztosítjuk. A leggyakrabban előforduló ügyekhez nyomtatvány- és iratmintákat teszünk közzé.
A jogszabályok keretei között biztosítjuk az
elektronikus ügyintézést,
ügyfeleink figyelmét felhívjuk az elektronikus elérhetőségeik megadásának lehetőségére (telefonszám, e-mailcím) meghatározott eljárási cselekményeknél elsősorban a kapcsolattartás ezen módjával élünk. Biztosítjuk a személyes, a papíralapú és elektronikus ügyintézés egyenértékűségét.
Az ügyfeleink igényeihez igazodó
ügyfélfogadási rendet
alakítunk ki, ennek érdekében kikérjük az ügyfelek véleményét, amit rendszeresen értékelünk. Igény esetén megvizsgáljuk a munkaidőn kívüli ügyfélfogadás bevezetésének lehetőségét.
Döntéseinket
közérthető módon indokoljuk.
Az ügyfelek
problémáinak megoldására
törekszünk, ennek érdekében igyekszünk minél teljesebb körű tájékoztatást adni.
Egyszerűsítjük az ügyintézésünket, elősegítjük az
adminisztrációs terhek csökkentését,
amihez várjuk az ügyfelek javaslatait is. Az ügyintézés során felmerült jogalkalmazási problémákat rendszeresen elemezzük, szükség esetén jogszabály-módosítási javaslatot teszünk a jogalkotó szervek részére, amit közzéteszünk a honlapon.
Szolgálatkészen, pontosan, udvariasan, jogszerűen és felelősségteljesen végezzük munkánkat. Fokozott figyelmet fordítunk az
ügyintézők
szakmai és kommunikációs készségének
továbbfejlesztésére.
Információs önrendelkezési jogról és és információszabadságról szóló 2011
. évi CXII. törvény.
A RÁK Ügyfélszolgálati
és Informatikai Bizottsága keretében
évente értékeljük
a Kartában foglaltak betartását és az ügyfélfogadás helyzetét a régióban. Az értékelést közzétesszük a hivatal honlapján.